Krzysztof Stanowski nie rezygnuje  |  TVN chce kontynuować   |  Zestawienie oglądalności kanałów dziecięcych  |  Chopin Telewizja Kablowa z Wejherowa uruchomi  |  Polska Press wprowadza zmiany  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Krzysztof Stanowski nie rezygnuje  |  TVN chce kontynuować   |  Zestawienie oglądalności kanałów dziecięcych  |  Chopin Telewizja Kablowa z Wejherowa uruchomi  |  Polska Press wprowadza zmiany  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Krzysztof Stanowski nie rezygnuje  |  TVN chce kontynuować   |  Zestawienie oglądalności kanałów dziecięcych  |  Chopin Telewizja Kablowa z Wejherowa uruchomi  |  Polska Press wprowadza zmiany  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rząd na kampanię promującą służbę cywilną wydał w radiu i telewizji 3,4 mln zł

W ramach kampanii przygotowano spot, w którym urzędnicy apelują do obywateli: "Zobacz w nas człowieka, nie tylko urzędnika" (screen: YouTube/Kancelaria Premiera)

3,4 mln zł wydała w mediach Kancelaria Premiera na spoty w ramach kampanii związanej ze 100-leciem służby cywilnej w Polsce. Ponad 40 proc. tej kwoty trafiło do Telewizji Polskiej i Polskiego Radia.

Kampania promująca służbę cywilną trwała od połowy marca do końca czerwca 2022 roku. Centrum Informacyjne Rządu udostępniło "Presserwisowi" dane dotyczące wysokości umów zawartych z mediami.

Czytaj też: Sejm powołał posłów Lichocką, Babinetza i Czabańskiego do RMN

Umowa z Telewizją Polską na 1,1 mln zł dała 377 emisji w TVP 1 i TVP 2. Niemal tyle samo – 1,1 mln zł – wydano w Telewizji Polsat (za 150 emisji).

Do Grupy RMF trafiło 515 tys. zł. Kampania objęła RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic (łącznie 249 emisji) oraz serwis RMF ON.

Agencja Time SA, reprezentująca Radio Eska, Eskę Rock, Vox FM i SuperNova, otrzymała 400 tys. zł za 76 emisji w każdej z 56 stacji (razem 4256 emisji).

Czytaj też: Polska Press bada zarzuty mobbingu w "Kurierze Lubelskim"

Polskiemu Radiu KPRM zapłaciła 300 tys. zł. Radiowa Jedynka, Trójka, Czwórka i Polskie Radio 24 wyemitowały po 111 spotów.

W ramach kampanii przygotowano spot, w którym urzędnicy apelują do obywateli: "Zobacz w nas człowieka, nie tylko urzędnika". Powstała również specjalna strona internetowa. 

Czytaj też: Sierakowski po udanej zbiórce na Bayraktar: "Dwa scenariusze, co stanie się z pieniędzmi"

(KOZ, 25.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.