Rząd na kampanię promującą służbę cywilną wydał w radiu i telewizji 3,4 mln zł

W ramach kampanii przygotowano spot, w którym urzędnicy apelują do obywateli: "Zobacz w nas człowieka, nie tylko urzędnika" (screen: YouTube/Kancelaria Premiera)
3,4 mln zł wydała w mediach Kancelaria Premiera na spoty w ramach kampanii związanej ze 100-leciem służby cywilnej w Polsce. Ponad 40 proc. tej kwoty trafiło do Telewizji Polskiej i Polskiego Radia.
Kampania promująca służbę cywilną trwała od połowy marca do końca czerwca 2022 roku. Centrum Informacyjne Rządu udostępniło "Presserwisowi" dane dotyczące wysokości umów zawartych z mediami.
Czytaj też: Sejm powołał posłów Lichocką, Babinetza i Czabańskiego do RMN
Umowa z Telewizją Polską na 1,1 mln zł dała 377 emisji w TVP 1 i TVP 2. Niemal tyle samo – 1,1 mln zł – wydano w Telewizji Polsat (za 150 emisji).
Do Grupy RMF trafiło 515 tys. zł. Kampania objęła RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic (łącznie 249 emisji) oraz serwis RMF ON.
Agencja Time SA, reprezentująca Radio Eska, Eskę Rock, Vox FM i SuperNova, otrzymała 400 tys. zł za 76 emisji w każdej z 56 stacji (razem 4256 emisji).
Czytaj też: Polska Press bada zarzuty mobbingu w "Kurierze Lubelskim"
Polskiemu Radiu KPRM zapłaciła 300 tys. zł. Radiowa Jedynka, Trójka, Czwórka i Polskie Radio 24 wyemitowały po 111 spotów.
W ramach kampanii przygotowano spot, w którym urzędnicy apelują do obywateli: "Zobacz w nas człowieka, nie tylko urzędnika". Powstała również specjalna strona internetowa.
Czytaj też: Sierakowski po udanej zbiórce na Bayraktar: "Dwa scenariusze, co stanie się z pieniędzmi"
(KOZ, 25.07.2022)
